måndag 28 mars 2011

Rosor

Nu är jag lite missnöjd! Jag älskar rosor, har dom ofta som snittblommor. Köper under den rosfattiga tiden, plockar själv på sommaren om jag har möjlighet.
Det som jag är missnöjd med är varför man inte kan bifoga sortnamn på rosbuketten!!???
Det vore ju underbart att veta namnet på de mest underbara rosor man köper, men det finns bara inte!
Dessa rosor har jag köpt under den senaste tiden, inte en enda hade namn. Så jag kan bara gissa... men underbara är de!
Den första vasen innehåller små klaseblomamnde rosor i djupt vinröd/vit, blommans diameter kanske 3 cm.

Den andra är ett jättestort, babyrosa underverk, kanske heter den 'Blushing Akito'??

Nästa ser ut som en marsipanros med lite grönt i det vitrosa, gissar på 'Belle Rose'.

Den sista är en livligt aprikosfärgad ros, ev. 'Old Fashion Pink'.

6 kommentarer:

Marjattah sa...

Ruusu on ruusu, ei siitä mihinkään pääse :) Ilokseni huomaan, että jatkat myös tätä blogia, vaikka puhuit 'muutosta' äskettäin?

Sylvia sa...

Sain ryömiä ristille ja jatkaa tätäkin, koska ihmiset sanovat että haluavat kommentoida, mutta Odlan blogissa ei toistaiseksi käy!
Että siellä ja täällä on sama asia ainakin niin kauan kuin kommentit ei siellä pelaa.

Marjattah sa...

No hyvä! Käydään sielläkin :) Siitä ilosta laitoin blogillesi pikku tunnustuksen! Se löytyy K50-blogista. Ole hyvä!

Tiina Linkama sa...

Iloinen olen minäkin että jatkat täälläkin.

Kauniita ovat ruusut - vaikka eivät olekaan minun ykköskukkani.

Mikä ykköskukka olisi, hmmm, tässä suosikkeja ilman arvojärjestystä:

- akilleija
- pioni
- orikidea
- hajuherne

Sylvia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sylvia sa...

Om todella vaikeaa nimetä se ykköskukka!!
Ei ruusut ole minunkaan ykköskukkia vaikka tykkäänkin, varsinkin tuoksuvista puutarharuusuista!
Melkein on niin että se kukka joka kulloinkin on parhaimmillaan on se ykkönen....
Kielot, vanamot, pionit, kellokukat, hajuherneet.. onhan näitä! :-)